2120 Dunakeszi, Pajechevich Albert u. 4/2

Hétfő – Péntek, 8 – 17h

Cím

Moonstone Jewellery
2120 Dunakeszi, Pejachevich Albert u. 4/2

Telefon/email

Tel: +36 30 297 7897
Email: ugyfelszolgalat@moonstone.hu

Céginformációk

Bodor-Bereczki Henrietta EV
Bankszámlaszám:
10404247-95643660-01770000
Adószám: 67355448-1-33

Bodor Péter EV
Bankszámlaszám:
11600006-90000006-12027706
Adószám: 56910081-1-33

Gyakran ismételt kérdések

Hogyan tudok vásárolni?
A webáruházban megjelenő termékek képére vagy címére kattintva az adott termék oldalára jutunk. Ott a “Kosárba rakom” gombra kell kattintani. Az oldal jobb felső részében található egy kosár formájú kép, arra kattintva a Kosár oldalra jutunk. Ott le tudjuk ellenőrizni, mi van a kosarunkban. Ha minden rendben van, akkor a “Tovább a Pénztárhoz” gombra kattintva tudunk a Pénztárba menni. Ott ki kell tölteni a szükséges adatok, kiválasztani, hogyan akarjuk megkapni a terméket, ill. hogyan akarunk fizetni. Ha ezekkel kész vagyunk, akkor a “Megrendelés elküldése” gombra kell kattintani. Ezután mi feldolgozzuk a megrendelést, és 1-3 munkanapon belül a kiválasztott módon hozzájut a megrendelt termékhez.
Kell regisztrálnom a vásárláshoz?
Webáruházunkban a vásárláshoz nem kell regisztrálni.
Hogyan tudom kifizetni a terméket?
  1. Futárnak készpénzzel (utánvétel)
  2. Bankkártyával a webáruházban (a PayLike rendszerén keresztül)
Mennyibe kerül a szállítás?
  1. Házhozszállítás futárral (DPD): 1490 Ft
  2. DPD CsomagPonton átvétel: 1490 Ft
Mikor érkezik meg a megrendelt áru?
  1. Csomagküldő szolgálat (DPD): 1-3 munkanap
  2. DPD CsomagPont: 1-3 munkanap
A kiszállítás részleteiről a futár (DPD) emailt küld, ebben megtalálható a kiszállítás várható időpontja és a futár telefonszáma is.
Hogyan kaphatok visszatérítést?
Ha hibás terméket vásároltál tőlünk, akkor kérünk, azt jelezd azt nekünk. Garanciális időn belül, a terméket visszaküldve nekünk, a vásárlás teljes költéségét megtérítjük számodra (bankszámládra visszautaljuk).
Hogyan tudom visszaküldeni/kicserélni a terméket?
Két eset lehetséges:
  1. Nem jó méretet addtál meg a karkötő méretválasztójában. Ebben az esetben visszaküldöd nekünk a karkötőt, mi azt díjmentesen átszabjuk a kért méretre, majd futárral visszaküldjük Neked. A futár díját kell kifizetned, ami 1490 Ft.
  2. Nem jó méretre készítettük el a karkötőt, tehát mi hibáztunk. Ebben az esetben visszaküldöd a karkötőt, mi átszabjuk a kért méretre, majd futárral visszaküldjük azt Neked. Neked semmilyen költséget nem kell kifizetned.
Mi van akkor, ha meggondolom magam?
14 napon belül bármikor meggondolhatod magad. A terméket hibátlan/sértetlen állapotban kell visszajuttatnod hozzánk, mi pedig visszatérítjük a vásárlás költségeit. A visszatérítést egyeztetett módon és időben bonyolítjuk le.
Honnan tudom, mi a méretem?
Mérd le a csuklódat (szorosan)! Ezt a méretet add meg a méretválasztóban. Ha nem egész méret jött ki a mérésnél (pl. 15,5 cm), akkor a méretválasztóban kerekíts a megfelelő egész méretre. Fontos: a pontos, ráhagyás nélküli méretet kell megadnod!
Biztonságos a fizetési kapujuk?
Oldalunk titkosított adatkapcsolattal működik, a fizetési kapunk ugyancsak titkosított, így a vásárlási folyamat teljes egészében tökéletes biztonságban van.
Nem kaptam választ minden kérdésemre!
Semmi baj, mindent megoldunk. 🙂 Minden kérdésedre szívesen válaszolunk, segítünk kiválasztani a leginkább megfelelő terméket. Hívd ügyfélszolgálatunkat: 06 30 297 7897, Vagy emailben küldd el a kérdésed nekünk: ugyfelszolgalat@moonstone.hu

Küldj üzenetet