Gyakran ismételt kérdések

A webáruházban megjelenő termékek képére vagy címére kattintva az adott termék oldalára jutunk. Ott a “Kosárba rakom” gombra kell kattintani. Az oldal jobb felső részében található egy kosár formájú kép, arra kattintva a Kosár oldalra jutunk. Ott le tudjuk ellenőrizni, mi van a kosarunkban. Ha minden rendben van, akkor a “Tovább a Pénztárhoz” gombra kattintva tudunk a Pénztárba menni. Ott ki kell tölteni a szükséges adatok, kiválasztani, hogyan akarjuk megkapni a terméket, ill. hogyan akarunk fizetni. Ha ezekkel kész vagyunk, akkor a “Megrendelés elküldése” gombra kell kattintani. Ezután mi feldolgozzuk a megrendelést, és 1-3 munkanapon belül a kiválasztott módon hozzájut a megrendelt termékhez.

Webáruházunkban a vásárláshoz nem kell regisztrálni.

  1. Futárnak készpénzzel (utánvétel)
  2. Bankkártyával a webáruházban (a PayLike rendszerén keresztül)
  1. Házhozszállítás futárral (GLS): 1590 Ft
  2. GLS CsomagPonton átvétel: 1590 Ft
  1. Csomagküldő szolgálat (GLS): 1-3 munkanap
  2. GLS CsomagPont: 1-3 munkanap

A kiszállítás részleteiről a futár (GLS) emailt küld, ebben megtalálható a kiszállítás várható időpontja és a futár telefonszáma is.

Ha hibás terméket vásároltál tőlünk, akkor kérünk, azt jelezd azt nekünk. Garanciális időn belül, a terméket visszaküldve nekünk, a vásárlás teljes költéségét megtérítjük számodra (bankszámládra visszautaljuk).

Két eset lehetséges:

  1. Nem jó méretet addtál meg a karkötő méretválasztójában. Ebben az esetben visszaküldöd nekünk a karkötőt, mi azt díjmentesen átszabjuk a kért méretre, majd futárral visszaküldjük Neked. A futár díját kell kifizetned, ami 1890 Ft.
  2. Nem jó méretre készítettük el a karkötőt, tehát mi hibáztunk. Ebben az esetben visszaküldöd a karkötőt, mi átszabjuk a kért méretre, majd futárral visszaküldjük azt Neked. Neked semmilyen költséget nem kell kifizetned.

14 napon belül bármikor meggondolhatod magad. A terméket hibátlan/sértetlen állapotban kell visszajuttatnod hozzánk, mi pedig visszatérítjük a vásárlás költségeit. A visszatérítést egyeztetett módon és időben bonyolítjuk le.

Mérd le a csuklódat (szorosan)! Ezt a méretet add meg a méretválasztóban. Ha nem egész méret jött ki a mérésnél (pl. 15,5 cm), akkor a méretválasztóban kerekíts a megfelelő egész méretre. Fontos: a pontos, ráhagyás nélküli méretet kell megadnod!

Oldalunk titkosított adatkapcsolattal működik, a fizetési kapunk ugyancsak titkosított, így a vásárlási folyamat teljes egészében tökéletes biztonságban van.

Semmi baj, mindent megoldunk. 🙂 Minden kérdésedre szívesen válaszolunk, segítünk kiválasztani a leginkább megfelelő terméket.

Hívd ügyfélszolgálatunkat: 06 30 326 7693,
Vagy emailben küldd el a kérdésed nekünk: ugyfelszolgalat@moonstone.hu